Ще більше інтерактиву - навчання за допомогою тесту у вигляді подорожі

Відповісти
Аватар користувача
admin
Site Admin
Повідомлень: 7
З нами з: 17 липня 2025, 11:30

Ще більше інтерактиву - навчання за допомогою тесту у вигляді подорожі

Повідомлення admin »

Довго думали як зробити перевірку знань в кінці уроку не стресовим тестом, а веселою пригодою. Так з’явилась ідея з квізом, який треба пройти, щоб дістатися до скрині зі скарбами.

Як це працює?
Дитина слухає слово і має вибрати правильний варіант написання. Це не просто перевірка, а фінальний етап квесту!
unnamed_hYnxOSf.gif
unnamed_hYnxOSf.gif (781.8 Кіб) Переглянуто 5 разів
Але найбільше задоволений новою системою нагород та підказок. Раніше було просто: відповів — молодець, помилився — спробуй ще. Але бачив, що діти іноді починають просто вгадувати, аби швидше пройти. Або, навпаки, засмучуються, якщо не виходить, і кидають гру.

І тому придумали хитру систему (вкотре дякую ШІ!). Ось як вона працює:

Відповів правильно з першої спроби? Супер! Ти отримуєш максимальну нагороду — 3*рівень уроку кристали. Ти відчуваєш себе переможцем.

Зробив помилку? Нічого страшного. Кнопка просто похитається, без страшних звуків. Пробуєш ще раз і вгадуєш? Молодець, ось тобі 1 кристал за старання.
Screenshot_20250822_131803-small.jpg
Якщо ж і вдруге не вийшло — не дамо застрягнути. Неправильні кнопки стануть сірими, і залишиться просто дібрати правильний варіант. Так, кристалів за це вже не буде, але ти все одно побачиш анімацію «правильно» і підеш далі. Прогрес не втрачено.

Головна ідея в тому, щоб бездумне вгадування стало невигідним, бо воно не приносить кристалів. Але й застрягнути і розчаруватись неможливо, бо система завжди м’яко підштовхне вперед. Помилка — це не покарання, а просто частина шляху.
Відповісти